011 - 400 50 40 info@ariso.se

Hur får man support?

Om ni behöver IT-support kan ni kontakta oss via e-post support@ariso.se eller genom formuläret nedan.

Kontakta oss här för support

7 + 1 =

När kan man få support?

Vår helpdesk är öppen Måndag till Fredag Kl 08.00 – 17.00.

Övrig tid hänvisar till vårt journummer för er med jouravtal.

 

Fjärrstyra din dator

Om du är i kontakt med en IT-konsult hos oss och behöver support kan du behöva starta ett fjärrstyrningsprogram så att vi temporärt får tillgång till din dator.

Vi har endast tillgång till din dator under tiden som programmet är öppet, när du har stängt det har vi ingen möjlighet att komma in igen.

Ge oss tillgång genom att:

1. Tryck på en av länkarna nedan:

För Windows – TeamViewer för fjärrsupport

För Apple/Mac – Teamviewer för fjärrsupport

2.Välj “Kör” när frågan kommer upp vad du vill göra

På Mac så får du gå till nedladdade filer och starta TeamviewerQS manuellt.

3. Uppge det ID-nummer och lösenord som kommer upp till den kontakt du har hos oss